"Ahol a víz az egészség forrása!"

Önkormányzat

modul-1 kepÁltalános Információk és Ügyintézés Tovább

Gyógy - és strandfürdő

modul-2 kepGyógyító, kellemes kikapcsolódás Tovább

Touring Hotel és Thermal Camping

modul-3 kepFelhőtlen pihenés, nyugodt környezet Tovább

Polgármesteri hivatal

modul-4 kepFontos dokumentumok és tudnivalók Tovább

Jurta tábor

modul-5 kepKaland és egyedülálló szórakozás Tovább

Autós kresz park

modul-5 kepAhol a picik játszva tanulhatnak Tovább

Eseménynaptár

Belépés a weboldalra

Termál és Gyógyfürdő Fejlesztés

fogaszat
touring hotel banner
cserkeapartman banner 300x280
relaxobanner
banner cserkesz
fahazbanner

Tájékoztató vállalkozóknak elektronikus ügyintézésről


Tisztelt Adózók!


Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.) értelmében 2018. január 1-től kötelező a gazdálkodó szervezetek számára az egyes állami szervekkel való elektronikus kapcsolattartás, valamint az ehhez szükséges hivatalos elérhetőségen történő dokumentum küldés/fogadás. 

Ennek megvalósítására biztosítja az állam a gazdálkodó szervezetek számára a CÉGKAPU szolgáltatást.

Az Eüsztv. 108. § (6a)-(6b) bekezdése (átmeneti szabály) alapján 2018. december 31-ig a Cégkapu regisztrációra kötelezettek továbbra is használhatják az ügyvezető, képviseleti jogosult Ügyfélkapuját.

Felhívjuk a szíves figyelmüket arra, hogy fentiek értelmében 2018. január 1-jétől a gazdálkodó szervek kizárólag elektronikus módon és formában nyújthatnak be adóbevallást, adatbejelentést, bejelentkezést és változásbejelentést az önkormányzati adóhatósághoz.

Az elektronikus ügyintézés az önkormányzatok hivatalai számára is kötelező kapcsolattartási forma, tehát minden hivatalos levél kizárólag a gazdálkodó szervek hivatalos elektronikus elérhetőségére (Cégkapu) kerül megküldésre. Minden irat esetén beáll a kézbesítési vélelem akkor is, ha az iratot nem veszik át! (Eüsztv. 14.§ (4) bek.)

Az elektronikus ügyintézés a magánszemélyek számára is biztosított az Önkormányzati Hivatali Portál igénybevételével.

Az Önkormányzati Hivatali Portál az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne. A Portál az Önkormányzati ASP rendszert használó helyi önkormányzatok természetes személy és jogi személy ügyfelei számára lehetőséget biztosít az önkormányzat által kialakított ügyintézési szolgáltatások igénybe vételére, melyet a Cserkeszőlői Polgármesteri Hivatal 2018. januárjától biztosít ügyfelei számára.
Az Önkormányzati Hivatali Portálon történő ügyintézéshez a Központi Azonosítási Ügynökön (Ügyfélkapun) keresztüli azonosítás szükséges.

További tájékoztató az alábbi oldalon tekinthető meg:
 https://ohp-20.asp.lgov.hu/tajekoztato
 


dr. Héczei Eszter sk.

           jegyző


Fel Vissza a cikkekhez